Lovely U Olls

Misteri

27 June 2011

Penyelesaian masalah kulit kering


Dekat-dekat...cini!! mau citer sal kulit ni...Anda pernah menghadapi kulit kering??!!..mesti pernahkan...Anda memiliki kulit yg gebu??!!..Anda mau kulit gebuuuuu!!!...vaseline jln penyelesaiannya...

citer sal kebaikan vaseline ni :-kebaikan Vaseline, jika kulit kita penah terguris terluka cedera. Jika kita menggunakan Vaseline secara daily kulit kita akan kembali kepada asal. Jadi jangan ambil mudah bila tengok parut-parut dekat kulit kita. Lebih-lebih lagi kaum wanita, penjagaan kulit yang kerap adalah sangat penting bagi memiliki kulit yang lembut dan lembap , (jgn tak tau..lelaki suka akan perempuan yg berkulit lembut dan gebuss..halu mulus gitu!!)

Kita semua tahu, nak jaga kulit kena minum air 8 hingga 10 gelas setiap hari, sebab kulit kita kehilangan air yang banyak setiap hari. Nak minum air banyak2 mungkin sukar sebab kadang kala kerja kita membatasinya. Jadi Vaseline boleh memberikan 10x kelembapan dan perlindungan kulit.


Vaseline ada empat produk penjagaan kulit pilihan iaitu Total Moisture, Intensive Rescue, Aloe Cool and Fresh dan Healthy White
Losen lembap Total Moisture dilengkapkan dengan vitamin E, kacang soya dan oat yang melembap setiap lapisan kulit dan menjadikan kulit halus, lembut dan sihat.
Bagi Intensive Rescue pula mengandungi glycerin yang serta-merta memberikan kelembapan pada sepanjang hari. Formula ini membantu memulihkan kulit kering.
Aloe Cool and Fresh diperkaya dengan daun lidah buaya dan timun yang menjadikan kulit lembut dan bersinar sambil melembap.
Healthy White mengandungi serum yogurt dan vitamin B3 dengan perlindungan cahaya matahari yang mengembalikan kecantikan kulit. 
 
haa!! inilah pilihan hati saya..coz lotion ni wangi..dan juga dpt menyelesaikn masalah kulit kering sy..

4 comments:

Ilaasuhailaa said...

saya pakai nie jugakk..hehe

whitecappuccino said...

Nak try jugak lah!

wunny said...

btl2.. gune jgk vaselin ni:)

Fiizya Aurora said...

cekla:patut kulit cekla licin ^_^
whitecappuccino:try ler..best..tak melekit..wangiiii
wunny: bestkan!!

mISteri

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...