Lovely U Olls

Misteri

08 February 2011

Nokia Memperkenalkan Nokia Bubbles



Nokia kini bereksperimen dengan sistem operasi Symbian mereka, dengan menguji cara baru untuk unlock akan telefon anda setelah ianya tidak digunakan buat seketika, dan seterusnya melakukan perkara biasa yang anda buat gunakan telefon anda dngan pantas. Untuk menjayakan perkara ini, Nokia memperkenalkan Nokia Bubbles.



Bubbles akan diaktifkan apabila telefon Symbian anda dalam mode tidur, dimana anda boleh mengakses aplikasi-aplikasi kegemaran anda dengan pantas dengan memilih kekunci apps. Seterusnya, senarai aplikasi kegemaran, dan yang aktif akan diperlihatkan dalam bentuk bebuih, sekaligus memudahkan anda mengaksesnya dalam cara yang menarik sekali.
Buat masa ini, ianya dalam versi beta, dan para pengguna telefon pintar Symbian boleh mengujinya secara percuma pada perantian masing-masing dengan memuat-turun Nokia Bubbles.
^______^ 
Downloading now..it looks like a good idea..i hope is stable and functional. It's obvious that Nokia has the capability to innovate. I hope you keep the good momentum.

No comments:

mISteri

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...