Lovely U Olls

Misteri

25 June 2010

Rehatkan minda wit my hubby




Semalam celebrate birthday my hubby dengan meluangkan masa menonton movie at GSC Alamanda, tapi sebelum tu, aku nga hubby dinner kat Kenny rogers roasters lu. Perut dah kenyang..aper lagi lepas tu layan movie la.

Best citer nie...kirenya tak rugi kalau nak pergi menontonnya..kehkehkeh!!!. Mata aku ngatuk gile...tapi citer best punya pasal aku celikkan biji mata ku yang sepet ini...hahaha!!!. Apa yang penting bagi aku adalah hubby aku happy dihari yang istimewanya ini.

Semoga dengan kehadiran wife abang yang cute miut ni
(angkat bakul sendiri lak) bertambah lagi la kebahagian abang selama ini..amboiii!!! ayat bodet ker ni??!!!..

Apapun so happy semalam cayang tengok abang happy...

No comments:

mISteri

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...