Lovely U Olls

Misteri

25 June 2010

Jabatan Latihan Praktik Aku

http://www.jpa.gov.my/
Jabatan Perkhidmatan Awam, Putrajaya

3 Mei 2010 bermulanya aku praktikal di jabatan ini, dan arini genap 8minggu aku abiskan latihan praktik ini disini.Aku diletakkan di Bahagian Perancangan, Penyelidikan dan korporat...di bawah Cawangan Pengurusan Prestasi (CPP), bermula dari sini lah aku menimba ilmu tentang kerja-kerja pengurusan sesuatu organisasi pejabat.Disini juga aku kenal KPI.

Aku diletakkan bawah penjagaan Dr. Aneese, Pn. Rafedzah, En. Mohd Khairuzaki, En. Khairul Anuar, kak Zu, Shahir dan Yusri ( korang semua best!!), especially Pn. Rafedzah yang banyak memberi tunjuk ajar perihal kerja. Pn bukan sahaja mengajar malah membimbing aku cara membuat keputusan dalam sesuatu tindakan.

Sukarnya aku untuk melangkah pergi meninggalkan JPA ini...hukhukhuk!!!. Tapi tak per, satu hari nanti ada rezeki akukan kembali, insyallah. Kawan-kawan (ez,tini dan yg lain2) seperjuanganku, teruskan pekerjaan kamu semua dengan bersungguh-sungguh.

Aper lagi aku mahu coret erk!!!...ok la,aku terputus idea la..disini saja la aku berhenti.Bye..bye..JPA.








No comments:

mISteri

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...