Lovely U Olls

Misteri

28 October 2011

Nippon tei japanese restaurant @Alamanda

Nippon tei japanese restaurant @Alamanda

                                                                              'ようこそ'
Restoran makanan Jepun telah di buka di Alamanda, Putrajaya. Restoran ni di namakan "Nippon tei japanese restaurant". Pelbagai makanan Jepun di hidangkan di sini, yg mentah, separuh masak n masak semuanya ader. Kepada peminat makanan Jepun boleh ler berkunjung ker sini. Restoran ini terletak bersebelahan nga restoran "The Garden Cafe" restoran ini pon baru jer beroperasi. Restoran-restoran ini juga terletak dekat nga GSC Alamanda. 
 
Kita orang trai set special ika salmon teppan dan Open food chicken, rasa makanan ini best kpd sesapa yg berminat..if yg kuren....tak tahu ler apa yg korang rasakan..Tp bg kita orang memang best, terasa keaslian makanan yg di hidangkan. 

U olls mesti nk rasakan macam mana rasa makanan Jepun ni, aper yg kita kenal selama ini hanyalah sushi jer kan..tak pun tgk lam citer jepun jer...so, arini kat restoran ni semuanya ader. Sori, xdpt nk hidangkan gbr2 menu2 yg ada n gbr2 menu yg kita orang pilih coz luper bawa telefon berkamera...hahaha!!..nk cepat katakan...apa pun u olls nk tau cam ner ropenya makanan ini, boleh ler walk in ke restoran ini...after that leh ler tgk movie..

" 食べても安全 "

No comments:

mISteri

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...