Lovely U Olls

Misteri

20 October 2011

Majlis Konvokesyen UPM kali Ke 35 Tahun 2011

Majlis Konvokesyen UPM kali Ke 35 Tahun 2011
15 - 19 OKTOBER 2011 (Sabtu, Ahad, Isnin, Selasa dan Rabu)

DONE!! 
Terima kasih di atas pengorbanan ma n abah serta my babam sepanjang diri ini dalam meneruskan pembelajaran di peringkat ini. Tanpa sokongan org yg di sayangi siapalah diri ini. Terima kasih juga kepada Ma n Abah, my babam n adikku kerana dpt  bersama ku di hari yg berbahagia ini. I luv u olls. 
Muah3x

Alhamdulillah..Yeay!! akhirnya selesai majlis untuk ku iaitu masjlis konvokesyen di mana dengan rasminya kami  bergelar siswa/siswi yg terhormat. Kami dgn bangganya naik stage menerima skrol di hari kejadian setelah selama 3 tahun bertungku lumus. TAHNIAH !! buat semua graduan UPM..buat rakan-rakan seperjuangan, semoga success dlm apa jua bidang yg di ceburi u olls.

Sebelum perarakan graduan masuk..terpaksa berjemur di tengah panas..huhuhukkss!!

Rakan-rakan seperjuangan.

Buat kawan-kawan yg hadir ke majlis ku ini, ku ucapkan ribuan terima kasih kerana sudi menghadirkan diri u olls bg memeriahkan majlis ku ini (terharu sob..sob..sobss!!). 

Pemberian my parents tersayang, adikku tercinta, my babam 'luv u' dan rakan-rakan yg di kasihi.

Buat kawan-kawan yg rasmi bergelar siswa/siswi teruskan mencari dan mencipta kerjaya masing-masing. Bagi kawan-kawan yg masih belum selesai teruskan perjuangan anda hingga ke titik akhir dan semoga berjaya menamatkan pengajian u olls dengan jayanya.

~ I luv u olls ~





5 comments:

mISteri

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...