Lovely U Olls

Misteri

26 July 2011

Nokia N8 - N9



 wow!! tergoda dgn nokia n9, rase baru jer gune n8, dah kuar n9. n9 cantik.Nokia N9 Akan Mula Dijual Seawal 19 Ogos?..u olls tergoda juga ker??..u olls tergoda cam sy tergoda??!! mari kita tgk aper yg istimewa n9 ni ye.

Bold, all-screen design

Menggunakan simple swipe.

Tiga pandangan dengan semua yang anda perlukan.

Semuanya cepat dan sangat responsif.

Percuma GPS.

Kamera8 MP dengan optik Carl Zeiss.

Apps di mana-mana anda suka setiap hari. 


nAK ker??!!




7 comments:

[sutera kasih] said...

perghh..n9 dah???
ni yg mls nk beli henpon baru, beli je mesti ada lg yg cggih kuar..ahhhh tension hehe

Fiizya Aurora said...

aah kan ..sama la kita..rase baru jer beli n8 dah kuar n9..huhuhuhu

[sutera kasih] said...

lebih baik pkai nokia 3310 hihi

Fiizya Aurora said...

sy ader simpan lagi tu 3310..masih elok lagi..leh pakai lagi..cun lagi..hehehe

abghani said...

brp harga nie...mcm mahal je

[sutera kasih] said...

yaka??wahhh simpan henfon 3310 tu..sbb bernilai dh tu..ada prnh sy jmpa org post tanya siapa ada 3310, dia nk beli..hehe

iLa suHaiLa said...

nak satuuuu..buleh dop??hehe

mISteri

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...