Lovely U Olls

Misteri

17 February 2011

Wawa Splash

Dua hari yang lepas saya dan kekawan2 satu kolej kuar ke Mines. Tujuan utama kitak, mahu gunakan kad DISCOVER MINES yang kita org ada, so nak gunalah, lagi pon dah lama tak kuar sama2 nga kawan2. Apa lagi berseronok la kami. 


Inilah kad yang cakapkan.

Kad ini didatangi dalam satu pakej terkandung pelbagai kupon free tuk kita org gunakan yg berkaitan dan tertakluk dengan kupon yg ada. Satu kad ini di kenakan bayaran dengan harga yang berpatutan.

Tarra...inilah kupon2 yg ada lam kad discover mines ni.

Okeh, jom ikut kami naik wawa splash. Salah satu kupon yg ada lam kad ni, dptlah kami merasa naik wawa splash. First time nak merasa naik wawa splash ni. Sebelum tu mari kita jengok apa itu WAWA SPLASH.






Kami di beri lencana tuk dipakai semasa menaiki "wawa splash"

Brochure berkaitan "wawa splash" untuk mendapat serba sedikit maklumat.


dUSH..ni lah wawanya..bus dua alam..sesuai sgt la dengan gbr katak tu. Lagi pon, wawa ni pon ada maksud yg berkaitan dengan gbr katak di bus ini. 
Sewaktu di darat dia adalah sebuah Bas Persiaran..., tp bila di air pulak dia akan jadi sebuah Boat..coz la katak duk 2alam kan. Bus yg pertama ada di malaysia... kat Asia hanya negara malaysia, singapore dan dubai. Unikkan wawa splash ni.


Sebelum menunggu masa tuk naik wawa splash, kita org mengisi perut yg kosong dulu... seorang awek cUN, sebagai pemandu arah tuk bawak kita org dan passenger2 yg lain ke satu lokasi, dimana "Wawa splash" dah siap sedia menunggu ketibaan passenger. Bila semua passenger dah naik & duduk di tempat masing2, awek cUN tadi telah memperkenalkan Kapten yang memandu "Wawa Splash" dan memberikan taklimat tentang keselamatan sewaktu kita berada di dalam kenderaan tersebut.
-
-
-
Nak tengok traveling kitaorg dengan "wawa splash???..tungguuu!! entry seterusnya. 




No comments:

mISteri

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...