Lovely U Olls

Misteri

14 January 2011

Kelas FEM4000 sem2 sesi 2010/2011


Kalut berbincang sal nk shooting iklan White catberdasarkan tajuk-tajuk yg di beri oleh lecturer (DR IBRANI) tuk aktiviti kelas kita org. Tak perasan lak plak gbr2 kita org dirakam oleh DR White cat...suka..suka..suka..Kelas ini banyak aktiviti yg di kehendaki mengkaitkan dengan isu semasa nama la plak kelas isu semasa kan..Mashimaro

Tajuk diberi pada lab hari khamis lagi, kiranya arini sambung perbincangan yg semalam. Tajuk-tajuk yg di beri seperti isu masalah sosial, isu intergrasi politik n patriotisme, dan arini ditambah dengan isu masalah kemalangan jalan raya lak.

Group di bahagi kepada lima group. Cam2 korang bagi idea. Bagus la korang..bernas2 idea korang, seperti penceraian di luar mahkamah, bahasa itik nga ayam la, masalah gigolo n mcm2 lagi la. Gud idea, kita org lak nk dedahkan masalah pengguna jalan raya di kalangan student UPM sendiri. Maklum la, bile dah bawa kete or motor ada lak yg syok sendiri, sampai langgar segala peraturan jalan raya yg ader..

Tungguuuuuuuuuuuu!!!! kemunculan lakonan kita org nanti ye. Kita orang baru duk bincang2 scene2 yg hendak di lakonkan... 
Big head
-
-
-
-

P/s : Bila dah selesai shooting kita org, akan ku letakkan tuk korang semua memberi komen or idea yg berkaitan. If sekarang korang ada idea yg nk kita org ketengahkan kepada umum yg berkaitan nga isu semasa,,, di persilakan,,,kita org mengalu-alukan idea korang,,, boleh la bagi pendapat korang kat komen Ku ini ye, mane lah tau, idea korang lagi bernas, bleh la kami amik jadikan sebagai tajuk tuk asement kita org nanti..

Big head

No comments:

mISteri

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...