Lovely U Olls

Misteri

12 December 2010

RADIX FRIED CHICKEN (RFC)

Bercakap sal fast food mesti semua org suka kan,,,dah2!! ader dah yg terbayang KFC, PIZZA HUT, MC'D dan byk lagi la brand fast food yg best2..Jom mai ku ader satu brand fast food nk berkongsi nga kekawan semua. Kekawan penah dgr RADIX FRIED CHICKEN (RFC)???..mesti ader yg penah dan ader yg baru nk dgr dan ader yg xpenah kotttt!!! ... ʘ‿ʘ


 
~ RFC ~

RADIX FRIED CHICKEN (RFC) merupakan produk berasaskan ayam organik yg sudah pasti dijamin halal segala cara penternakan , pemprosesan malah cara memasaknya. Segala aktiviti-aktiviti perniagaan HPA termasuk penternakan ayam di pantau oleh Panel syariah HPA. Oleh itu, jangan ragu-ragu dengan status halal ayam organik HPA.


~ Menu RFC ~

RFC ini buatan bumiputera dan 100% halal. Semua dia guna produk HPA iaitu air,sos ayam,rempah dan sebagainya. Jadi situ dah macam bijak. Sebab jimatkan kos. Semua benda dalam satu Syarikat.  Takde unsur2 israel. Guna ayam organik bebas suntikan tanpa MSG. (RFC) yang menghidangkan menu ayam goreng organik sedia di nikmati. Juga penggemar nasi ayam, restoren Radix Organik Recipe menyediakan nasi ayam organik.Betul2 islam punya...hallalun toyyiba...



Jgn salah faham bukan nk promote tuk mendapat komisen tau..just tuk wal2 kan bahawa pada hari ini negara kita malaysia iaitu umat islam mampu menghasilkan produk setaraf dengan produk luar negara yg ader di negara kita sekarang..tul tak kekawan, setuju semua???!!.. (>_<)

2 comments:

edy said...

btl tu...tp restoran tu ada kt kedah ja kot

Fiizya Aurora said...

betul..betul..edy sekarang ni dah sampai kat pantai timur dah,area terengganu dan kelantan dah..KL xsampai lagi...if u nk mkn leh la ke terengganu @ kelantan..hik3..

mISteri

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...