Lovely U Olls

Misteri

31 December 2010

Happy New Year ~ 2011~


Tet tret tet ... Selamat Tahun Baru .. Mengucapkan selamat tinggal pada 2010 dan menyambut ke tahun baru 2011 .. Semoga tuhan memberkati kita semua.. semoga tahun 2011 jauh lebih baik dari tahun lalu.

Happy new year!!! selamat tinggal 2010, azam 2010 ader lagi ku tak laksanakan dan ader yg dah terlaksana. Yg dah terlaksana ku rasa dah lega dah. Apa yg blom terlaksana terpaksa ku bawa ke 2011. Untuk tahun baru 2011 ni aku berazam agar apa yg di azamkan itu tercapai.. Insyallah.. ~_~

Ohhh ! Hari ni Dah LAst 2010. Esok 2011. ini bemakna sy dah hampir mau grade. Azam Baru Saya Adalah.. Saya Nak Pastikan Saya Dapat Keje Tahun 2011 gak. Doakan saya yer kawan2. * Excited nak abes study * happy New Year smua =)..dah nk grade rupanya. Cepat rasa masa berlalu, sebelum tu rasa cam lama, bila dh nk grade cepat lak. Cedih lak rasa bile dah nk sampai masa. Maklum la, pasni dah xsama-sama nga kawan2 yg masih tinggal tuk perjuangan yg pjg lagi tu..Takper..kepada kawan2 usaha tangga kejayaan. Pejam celik pejam celik tutt dah nk grade plak.


Ku harap tahun 2011 memberi lebih banyak rezeki daripada Illahi. Moga2 ku dapat grade dgn cemerlang, insyallah. Ku harap 2011 memberi lebih byk memories n pengalaman kpd ku. Ku harap ku lps grade dpt keje yg baik2. Lebihkan lagi dalam beribadat, topup apa yg kurang, lebih kan dalam mencari ilmu dunia dan akhirat, terutama akhirat. Makin bertambah la umur ku.. ~_____^ dgn kehadiran 2011.


Kepada kawan-kawan dan sahabat perjuangan sekalian, happy new year dan semoga dengan azam baru dan semangat yg baru dapat meningkatkan lagi kehidupan anda semua dengan lebih baik dan lebih.


Moga ada satu penghijrahan yang besar dalam dan kepada diri kita, dan keluarga kita pada tahun baru ini insyaAllah... Saya doakan moga kita sama2 sentiasa beroleh keberkatan dalam hidup dan rezeki, rahmat, keredhoan dan hidayah Allah selalu hendaknya... Allahumma Aameen!





Detik..demi detik, hari demi hari,hingga bulan demi bulan telah mengusung banyak cerita, suka..duka..menjadi warna nyata dalam hidup kita, tapi biarkan semua menjadi kenangan yang terpahat,kini tahun baru tlah menyambut kita,saatnya kita mengemas kegagalan menjadi kesuksesan, kita buka lembar kisah baru dengan semangat dan keceriaan.

Semoga damai dan kasih Allah mengisi setiap hari dalam hidup Anda dan cahaya jalan Anda melalui Tahun Baru.Berharap anda dan keluarga anda selalu selamat dan bahagia.


Waktu untuk berbagi, waktu untuk mencintai, waktu untuk mengampuni, waktu untuk sukacita, waktu untuk menghibur, waktu untuk mengumpulkan, saatnya untuk mengucapkan Selamat Tahun Baru 2011.


WOOO!!! ada bunga pai tahun ni kat PUTRAJAYA..tp ku just tgk dari umah jer..dari umah ku pun dah nampak dengan jelas bunga api tu..hik2..xperlu berasak-asak nk kuar tgk..kih3


1Jan merupakan hari lahir my dad tersayang..Hepi birthday ABAH..semoga sihat sokmo, sayang abah sokmo ^____________^


selamat tahun baru from me fiizya aurora n my bambam




No comments:

mISteri

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...