Lovely U Olls

Misteri

29 December 2010

Siaran Langsung Indonesia Vs Malaysia di RTM | Akhir Kedua Piala AFF Suzuki 2010 ~

Saksikan mlm ni siaran langsung perlawannya...Skuad Harimau VS Skuad Garuda
Good Luck SKUAD HARIMAU





Malaysia akan menentang pasukan Indonesia sekali lagi di tempat lawan,Indonesia.Malaysia berjaya mengalahkan indonesia 3-0 semasa bermain di Stadium Bukit Jalil.

Gud luck untuk perlawanan mlm ini, semoga dapat kejayaan tuk Malaysia... Chayo..chayo..chayo..!!! Buat yg terbaik..go..go..go Malaysia boleh.. ^___________^


Pemain skuad harimau, fokus dan yakin kita mampu untuk beroleh kemenangan untuk menjadi johan piala Suzuki AFF 2010.  Kita memberi sokongan dan juga mendoakan kejayaan kepada pemain kebangsaan.  Memang sangat besar harapan negara, apabila skuad kebangsaan mula menampakkan peningkatan dalam dunia bola sepak.



RADIO Televisyen Malaysia (RTM) akan menyiarkan siaran langsung perlawanan akhir pusingan kedua Piala AFF Suzuki 2010 antara Indonesia dengan Malaysia di Stadium Gelora Bung Karno, Jakarta, Rabu ini.
Perlawanan dijangka bermula pada pukul 8 malam ini semestinya menjanjikan perlawanan yang menarik setelah Malaysia mendahului dengan aggregate 3-0 setelah menang Ahad lalu di Stadium Nasional, Bukit Jalil. Piala AFF Suzuki sudah berada digengaman sebelah tangan Malaysia dan harus memastikan berada dikedua-dua gengaman pada akhir kedua nanti.
(sumber : ezany-kun)




No comments:

mISteri

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...